Un brau bou bru beu breu brou - i amb briu brau. I el seu braire diu: bec bon brou i braic.

divendres, de febrer 02, 2007

als escrits d’en B.L. Gratulls només s’hi diu de bo











Així és com això rutlla









u per cinc



ets un vell entrant a l’asil

et cal una andola per a pagar’t el llit

que has de tanmateix compartir amb un altre vell



al vell del darrere li dius que no tens canvi

si li podries manllevar una andola

que és el que accepten les infermeres



te la dóna, i tu a canvi li’n dones cinc, una malla de cinc andoles

esperes que et torni el canvi

mes muscleja i prou

així és com això rutlla, diu, cinc per u



i ara tots jaguts en parelles als llits de vànoves blavetes

veurem a la paret projectada la pel·lícula



això és així com rutlla

u per cinc

cinc per u

i la teua vida amb la dels altres a la paret nua



aquest és el mes on el meu padrí fa cent anys

mon pare en fa vuitanta

jo en faig seixanta

el meu fill quaranta

vint el meu nét



i tantost em mori

ens haurem morts tots cinc.







peixos hi pongueren