Un brau bou bru beu breu brou - i amb briu brau. I el seu braire diu: bec bon brou i braic.

dimecres, d’agost 30, 2006

tovalloletes grogues damunt entalla roseta














Del somni a l’altra cosa









Món somiat

on les dones se m’eixarranquen

quan em veuen.



“Fica-la ací dins, ca, per poc que et rotés

a lloure, tu

prou t’és llegut

minyó vivaç

fica-la-hi, i envant!”



Per això són tan “putes”

(i ah, llas, tan criticades doncs com a putes

per impotents mentals com en Roig, n’Eiximenis

i tants de milions i milions d’altres “savis” pertot)

perquè això:

perquè no se’ls eixarranquen lliurement quan els veuen.



I per això les respect jo tant:

perquè

se m’eixarranquen

a lloure

tantost em guipen.



Car al capdarrer és molt més puta

no voler’s eixarrancar’s

sinó amb qui us procurarà qualque benefici

- sovint (més puteria!) d’amagatotis -

que no pas eixarrancar’us-e lliurement

honesta

neta, sense...

Amb algú tan escarrutxat com jo

i tot.



Les dones inventaven adés

amb això del cony tapat

la transacció subreptícia

l’impudicícia prou reditícia

la magarruferia meretrícia

les estrafolleries, l’engan.



"No pegareu pas una monja!"

Mes què vol dir monja altre que tapar’s

encara més

lo cony.



I mentrestant la mestra no sap ni rentar plats.



I ara que vaig en autobús

en autobús perdut per viaranys perillosos

pedregosos

i el cul em va saltant

botxinejat

tanmateix el viatge em diverteix

car estic escoltant ambtant

les velles també molt sàvies qui parlen d’esports

i porten alhora llurs morts molt maltapats

amb mortalles que semblen tovalloletes

de cony.



A cada sacsada, se’n destapa algun.

"Estiga-te’n!" El repten, i li etziben un carxot.



Si passem mai per cap túnel

lleterades de cendra a les tenebres

se’m disparen com trets

a la babalà.



La revisora s’esclafeix.

Té un riure truculent

que els cotofluixos embeu

de gens atraients

secrecions.



Es regolfa a l’escalf i resclum

del vehicle una boira

gens salutífera

prest irrespirable i tot.



Món de somni el meu

on les dones se t’eixarranquen

i tot hi és doncs pau i felicitat.



Tret que l’autobús té llavors

qualque accident o altre

i tothom ha de baixar

amb morts i sense

amb agra cara de no haver enllestit

tampoc

l’orgasme.









peixos hi pongueren